سلیمی: بی توجه به حواشی فقط برای موفقیت در جهانی تمرین می کنم
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری


در نخستین اردوی خارج از تهران تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان که پس از مدیریت علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری طراحی شد او از برخی کم و کاستی های موجود در محل برگزاری اردو (پایگاه نوژه همدان) گلایه داشت و همانجا نیز در پایان اردو از رییس فدراسیون وزنه برداری درخواست کرد تا درصورت امکان بیشتراز گذشته دغدغه های وزنه برداران را احساس کرده و برای مرتفع شد ن آنها برنامه ریزی اصولی ترتیب داده شود. قویترین مرد دنیا اما اینباردربازدید رییس فدراسیون از اردوی شهرکرد با تقدیر و تشکر از توجه رییس فدراسیون به دغدغه اووهم تیمی های اردونشینش ازمیزبانی بسیار گرم شهرکردی ها از تیم ملی وزنه برداری سپاسگزاری کرده واردوی چهارمحال و بختیاری را جزو اردوهای ایده ال و به یاد ماندنی برای خود ارزیابی کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ بهدادسلیمی قهرمان فوق سنگین جهان و المپیک کشورمان در خصوص شرایط اردوی تیم ملی وزنه برداری درشهرکرد و خصوصا توجه رییس فدراسیون به دغدغه  ملی پوشان تیم ملی وزنه برداری می گوید :  خیلی خوشحالم که علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری تمام فکرو ذکرش رفع هر چه زودتر مشکلات پیش روی وزنه برداران است و ما به این مسئله اطمینان پیدا کردیم که دغدغه اصلی رییس فدراسیون رفع دغدغه ، مشکلات و نگرانی ملی پوشان است. در اردوی همدان کمبود هایی وجود داشت که وزنه برداران با همان شرایط هم رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند ودر روز پایانی نیز در حضور علی مرادی در پایگاه نوژه، نفرات ملی پوش نقدهای خود را شفاف با رییس فدراسیون مطرح کردند . شاید انتقادات یک مقدار در آن مرحله از اردو تند به نظر می رسید اما حقیقتا باید بگویم که سپاسگذارم از آقای مرادی که با سعه صدر صحبت های ما را شنید و با پی گیری هایی که انجام دادند درنهایت  شرایط اردویی بچه های تیم ملی بزرگسالان در شهرکرد به خوبی حل و فصل شد و فکرمی کنم بچه ها از وضعیت اردوی شهرکرد کاملا رضایت داشتند.
سلیمی ادامه می دهد:  این مسله نشان داد، آقای علی مرادی بعنوان  رییس فدراسیون به مشکلات وزنه برداران اهمیت می دهد وبه دنبال رفع هرچه سریع آنهاست . رییس فدراسیون طوری شرایط را برای ما مهیا کردند که با تمرکز بیشتربدون دغدغه یا نگرانی خاصی در بهترین شرایط ممکن دراردوی سطح ارتفاع شهرکرد تمرین کردیم ودست به وزنه شدیم.
دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن در خصوص وضعیت اردوی شهرکرد و میزبانی هیات وزنه برداری استان چهارمحال وبختیاری تاکید دارد: دراردوی 21 روزه ای که به میزبانی هیات وزنه برداری شهرکرد برگزار شد با کمترین مشکل و بدون حاشیه خاصی طبق برنامه کادرفنی تمرین کردیم و خداراشکر در این اردو از لحاظ اسکان ، تغذیه و پشتیبانی به خوبی از وزنه برداران حمایت شد . حتی از لحاظ فکری هم هیچ دغدغه ای وجود نداشت وبا تمرکزکامل هدفمان را دنبال کردیم . 
سلیمی در خصوص کادر فنی تیم ملی وزنه برداری وحسین توکلی سرمربی تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: اردوها خوشبختانه با نظم وبرنامه ریزی خوب طبق زمانبندی تنظیم شده  تحت هدایت حسین توکلی و کادر فنی باتجربه اش انجام می پذیرد . حسین توکلی با برنامه های به روزخود  نوع و نحوه تمرینات ملی پوشان را خیلی  اصولی  و استاندارد طراحی کرده است. بی شک با سرمربی گری  حسین توکلی تمام موارد مربوط به آماده سازی وزنه برداران  ایده آل ومناسب دنبال می شود تا نفرات حاضر در تمرینات به بهترین نحو خود را آماده مسابقات بین المللی کنند . همچنین  کمیته پزشکی فدراسیون نیز با آوردن فیزیوتراب وماساژور مجرب باعث شده شرایط برای ریکاوری و روپا نگه داشتن بدن ما دراوج و تمرینات پرفشار مهیا و فراهم باشد.بنابراین بچه ها با این شرایط  خوب حمایتی که درکمپ های تمرینی برای مهیا شدن هرچه بهتر ما فراهم شده است با حداقل آسیب های جزیی تمریناتشان را خیلی سرحال دنبال می کنند.
وی در ادامه گفت:از مهران رییسی سرپرست اردوی تیم ملی  ونایب رییس هیات وزنه برداری استان چهار محال وبختیاری، آقای نیکبخت رییس هیات وزنه برداری استان چهار محال وبختیاری ونیز آقای قاسمی مدیرکل ورزش وجوانان استان چهار محال وبختیاری تشکر می کنم که به بهترین نحو شرایط اردو را برای وزنه برداران مهیا کردند تا بدون دغدغه تمرینات خود را انجام بدهند ودرآینده شاهد موفقیت واهتزاز پرچم کشورمان در میادین بین المللی باشیم.
بهداد سلیمی در خصوص وضعیت خودش تاکید دارد:مصدومیت کوچکی داشتم که در حال حاضر برطرف شده است، شرایط بدنی وجسمانی خوبی دارم وتمرکزم را معطوف به تمریناتم  کردم تا بدون حاشیه به هدفم دست پیدا کنم .بی تردید هدف اصلی ام این است که در روز آخر رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در امریکا، مدال طلای دسته فوق سنگین رابرای وزنه برداری ایران پس بگیرم تا به این وسیله دل مردم، رهبرعزیزمان، اهالی وزنه برداری و ورزش کشور را شاد کنم.





:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد